Szukaj na tym blogu

sobota, 23 marca 2013

Serce swoim rytmem mocno upewnia mnie, że warto wierzyć w ludzi

Reggae jest to gatunek  powstały między innymi z etnicznej muzyki jamajskiej inspirowany soulem i r'n'b. Hipnotyzuje słuchaczy swoją śpiewną melorecytacją i nieskomplikowaną melodią. Świat dowiedział się o tym stylu dzięki Bobowi Marley'owi. 


W Polsce reggae spopularyzował Kamil Bednarek znany z programu "Mam talent", w którym zajął drugie miejsce. Pomimo, że nie wygrał, osiągnął ogromny sukces. Od zawsze kochał i promował ten mało znany gatunek muzyczny w naszym kraju. Sława nie zmieniła młodego wokalisty i pozostał wierny swoim ideałom. W 2008 roku wraz z przyjaciółmi założył zespół Star Guard Muffin. Niestety grupa ta rozpadła się i obecnie Bednarek działa pod własnym nazwiskiem.  Na początku 2012 roku wokalista wziął udział w programie telewizyjnym "Bitwa na głosy". Kamil objął funkcję przewodniczącego szesnastoosobowej grupy wokalistów z Brzegu wraz z którą wygrał program. Nie wszyscy przepadają za jego twórczości... ale przecież mają do tego prawo. .


 Poznałyśmy Kamila na koncercie w naszym mieście. Impreza była pełna energii. Bednarek ma wiele szacunku dla swojej widowni. Już od pierwszego bitu ogarnęła nas niezwykła fala radości i szaleństwa. Polecamy reggae dla wszystkich pragnących się zdystansować. Jeżeli macie okazję być na takim wydarzeniu, to uwierzcie nam, że warto! 

A poniżej nowy teledysk do piosenki "Cisza" z albumu "Jestem..."


2 komentarze:

  1. Ooch, ale by było bosko, jakby Borussia pokonała wszystkich <3
    Co do reggae to bardzo lubię i poznałam je właśnie przez Kamila Bednarka. Słucham bardzo często. Jest to muzyka, która zawsze poprawia mi humor i sprawia, że wracają najwspanialsze wspomnienia. ;*
    Koncert Kamila Bednarka jest niedaleko mnie 5 maja, ale niestety nie będe miała się jak na niego dostać :(

    OdpowiedzUsuń