Szukaj na tym blogu

czwartek, 23 maja 2013

Video

Ostatnio byłyśmy na koncercie zespołu Video w Rzeszowie. Ze względu na to, że Zuza jest wielką fanką był to jej kolejny koncert. Zespół powstał w 2007 roku z inicjatywy Maćka Durczoka, Wojtka Łuszczykiewicza oraz Tomka Luberta. Video tworzą: Wojtek Łuszczykiewicz, Bartek Szymański., Paweł Stępień, Piotr Kowalewski oraz nowy gitarzysta Marek Kisieliński. Największą zaletą chłopaków jest autentyczność. Nikogo nie udają i kochają to, co robią. Ich hity zna cała Polska. Chyba każdy z nas nie potrafi przeczytać słów "tamtamtaram...." bez zanucenia piosenki. Wielką popularność przyniósł im duet z Anią Wyszkoni. Do dziś wszyscy śpiewamy "Hej hej i jeszcze raz! Hej hej, zaczaruj czas!" Na swoim koncie mają dwie płyty, a kolejna już w tym roku!
Ok, to był wstęp dla odświeżenia Wam pamięci ;).  Ja uwielbiam zespół Video za prawdziwość i przyjacielskość chłopaków. Jestem w Fan Clubie, więc poznałam ich. Gdy się z nimi rozmawia, nie czuję się żadnej granicy wieku czy tak zwanej "popularności.". Jestem pewna, że są najlepszym zespołem z Polski. Mają niesamowite podejście do publiczności. Zawsze zapraszają na scenę kilka osób, z którymi wykonują jedną piosenkę.


  

 Nigdy nie boją się wyjść do publiczności, a po koncercie długo zostają aby rozdać autografy. Zawsze spotykają się ze swoimi fanami z Fan Clubu, których wpuszczają nawet przed barierki. Chłopaki są przede wszystkim dobrymi ludźmi!  Mnie urzekli charyzmą i energią, jaka od nich bije zarówno na scenie jak i po zejściu z niej. Uwielbiam spotkania i rozmowy z nimi!  


A oto nowy duet Wojtka z Liberem. Długo na niego czekałyśmy, ale było warto :). 

Mogłabym pisać godzinami o mojej znajomości z zespołem, ale nie chcę Wam wszystkiego zdradzić, bo już niedługo singiel grupy Video i znowu będziemy pisać o chłopakach. Jeżeli macie okazje być na ich koncercie, to nie zwlekajcie! Koncerty są tak żywiołowe, że nigdy nie zapomnicie emocji, jakie chłopaki z siebie dają. Uwierzcie, że wiem co mówię. Dzięki nim moje życie jest bardziej szalone. Już nie mogę się doczekać kolejnego spotkania z zespołem Video. Mam nadzieję, że spotkamy się na kolejnej imprezie. 

Klikamy "lubię to!" na fb https://www.facebook.com/pages/Vida-blog/309904389138022  Was to nic nie kosztuje, a dla nas tyle szczęścia :D. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz